BDK

Aktualitātes un sasniegtais 2016

Ražīgi tika pavadīts 2016. gads, tajā paveicām ļoti daudz ko, lielākoties pateicoties SIA Pindstrup Latvia finansiālā ziedojuma dotajām iespējām ceļa darbos izmantot celtniecības tehniku, kā arī apjomīgākos ritošā sastāva remontdarbus veikt remontuzņēmumos.

  • pavasarī pabeidzām ēdnīcas vagona interjera darbus, savukārt vasarā/rudenī - eksterjera restaurācijas darbus un ratiņu remontu. Vagons protams aktīvi kalpoja arī talkās kā virtuve! Sīkāk: Noslēgusies ēdnīcas vagona restaurācija

   

   

  • Veikts maģistrāles posma 56 m garumā kapitālais remonts ar vecās zemes klātnes izgriešanu un jaunas ieklāšanu, lai likvidētu ceļa nosēdumu 0,8 m dziļumā (bij. ieplaka Nr. 1)

   

  • Veikts maģistrāles līkuma 56 m garumā (un taisnes pirms tā 28 m garumā) kapitālais remonts ar bojātā uzbēruma, grāvju nogāžu norakšanu, izvešanu, sliežu ceļu posmu pilnīgu pārskrūvēšanu, balastēšanu, ceļa pacelšanu jaunā augstumā (bij. ieplaka Nr. 2 ar iesēdumu 1,0 m)

   

   

   

  • Veikts maģistrāles posma 104 m garumā kapitālais remonts ar bojātā uzbēruma, grāvju nogāžu norakšanu, izvešanu, sliežu ceļu posmu pilnīgu pārskrūvēšanu un ieklāšanu no jauna (bij. ieplaka Nr. 3, t.sk. nozagtais 40 m sliežu posms)

   

   

   

  • Darbam uz šaurā uzbēruma konstruēta un izgatavota speciāla ceļa remonta mašīna – platforma ar nolaižamu rampu mini iekrāvēja ievešanai un zemes materiālu izvešanai.

  • Veikta depo pievedceļu tekošā uzturēšana – gulšņu nomaiņa, salaidņu savilkšana; uzsākts vagonu stāvēšanas ceļu remonts, nojaucot bojātos ceļus un nozagto ceļu paliekas, darbi tiks turpināti nākamajos gados.

   

  • Veikti motordrezīnas restaurācijas darbi, kuru laikā tika nomainīti aizdedzes mezgli, ģenerators, sprieguma regulators, virzuļi un gredzeni, kā arī izslīpēti cilindri, veikts ātrumkārbas kapitālais remonts un sajūga izspiedējgultņa nomaiņa.

   

  • Tika turpināti iesāktie dīzeļlokomotīves TU6A-1885 remontdarbi - ritošās daļas remonts, salikšanai sagatavotas visas atsperojuma detaļas un reaktīvie vilktņi, turpinās ratiņu rāmju remonts, kā arī pabeigti apjomīgi virsbūves remonta un pārkrāsošanas darbi, kuru laikā virsbūvei tika novērsti daudzi lielāki un mazāki bojājumi, kas tai bija radušies savā agrākajā ekspluatācijā.

   

   

  • Kravas vagoniem tika veikta plānveida apkope

   

  • 2016. gada novembrī lokotraktoram ESU1A-481 sabojājās palaišanas dzinēja sajūgs. Sajūga gultņa demontāža un nomaiņa pārvērtās par apjomīgu darbu nedēļas garumā, jo tam vajadzēja nosacīti izjaukt pusi lokomotīves, reizē veiksmīgi to apvienojot ar lokotraktora profilaktisko apkopi, un novēršot vēl virkni sīkus bojājumus.

   

  • Lai dotu iespēju ielūkoties tajā, kā pamazām top muzejdzelzceļš, biedrība organizēja pirmo publisko pasākumu – starptautisko Muzeju nakts pasākumu ietvaros 21.05.2016. Neskatoties uz minimālo reklāmu, pasākums ieguva milzīgu atsaucību, to apmeklēja 1000 cilvēku! Sīkāk: pasākums "Durvis uz kūdras ieguves pasauli"

   

   

   

 

Drukāt E-pasts