BDK

Aktualitātes un sasniegtais 2014

Līdz šim sasniegtais Baložu kūdras muzejdzelzceļa izveidošanā:

  • Salabots depo pievedceļš 100 m garumā, lai nodrošinātu tehnikas iebraukšanu/izbraukšanu no depo līdz maģistrālajai līnijai, kopumā nomainīts 61 gulsnis, no tiem 19 dzelzsbetona, pilnībā pārlikta viena pārmija un saremontēta vēl viena;
  • Maģistrālais ceļš 500 m garumā pilnībā attīrīts no krūmiem un tiek izmantots izbraucieniem ar motordrezīnu.

  • Veikti tekošie uzturēšanas darbi vienīgajai darbspējīgajai lokomotīvei – lokotraktoram, bij. elektrostacijai ЭСУ1А-481.

  • Iesākts dīzeļlokomotīves ТУ6А-1885 kapitālais remonts/restaurācijai – sadarbībā ar Dzelzceļa transporta institūtu veiks dīzeļdzinēja kapitālais remonts, sadarbībā ar AS „Rīgas Vagonbūves rūpnīca” – veikts riteņpāru kapitālais remonts, turpinās darbi pie ritošās daļas atjaunošanas.

  • Iesākta depo 3. ceļa atjaunošana, lai būtu iespēja novietot papildus vagonus pie depo.

Plānotie darbi:

  1. Depo 3. ceļa atjaunošana – nepieciešams atjaunot vienu demontēto pārmiju, kapitāli saremontēt ceļu 50 m garumā;
  2. Trūkstošo maģistrālo sliežu ceļu posmu atjaunošana;
  3. Ritošā sastāva restaurācijas darbi, tajā skaitā otras motordrezīnas atjaunošana.
  4. Kūdras ieguves mini ekspozīcijas izveide ēdnīcas vagonā – pārvietojams kūdras ieguves muzejs uz sliedēm.

Drukāt E-pasts