Aktualitātes un sasniegtais 2014
Līdz šim sasniegtais Baložu kūdras muzejdzelzceļa izveidošanā:
- Salabots depo pievedceļš 100 m garumā, lai nodrošinātu tehnikas iebraukšanu/izbraukšanu no depo līdz maģistrālajai līnijai, kopumā nomainīts 61 gulsnis, no tiem 19 dzelzsbetona, pilnībā pārlikta viena pārmija un saremontēta vēl viena;
- Maģistrālais ceļš 500 m garumā pilnībā attīrīts no krūmiem un tiek izmantots izbraucieniem ar motordrezīnu.
- Veikti tekošie uzturēšanas darbi vienīgajai darbspējīgajai lokomotīvei – lokotraktoram, bij. elektrostacijai ЭСУ1А-481.
- Iesākts dīzeļlokomotīves ТУ6А-1885 kapitālais remonts/restaurācijai – sadarbībā ar Dzelzceļa transporta institūtu veiks dīzeļdzinēja kapitālais remonts, sadarbībā ar AS „Rīgas Vagonbūves rūpnīca” – veikts riteņpāru kapitālais remonts, turpinās darbi pie ritošās daļas atjaunošanas.
- Iesākta depo 3. ceļa atjaunošana, lai būtu iespēja novietot papildus vagonus pie depo.
Plānotie darbi:
- Depo 3. ceļa atjaunošana – nepieciešams atjaunot vienu demontēto pārmiju, kapitāli saremontēt ceļu 50 m garumā;
- Trūkstošo maģistrālo sliežu ceļu posmu atjaunošana;
- Ritošā sastāva restaurācijas darbi, tajā skaitā otras motordrezīnas atjaunošana.
- Kūdras ieguves mini ekspozīcijas izveide ēdnīcas vagonā – pārvietojams kūdras ieguves muzejs uz sliedēm.